Vanaf 15 juli t/m 30 augustus is het klantadviescentrum telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 14.00 uur. Je kunt je vraag stellen via het contactformulier. Lees meer

Nieuwsbrief GZS april 2024: Ophalen klantervaringen

Deel dit bericht via

In december 2023 is met drie gemeenten individueel een ‘user experience’ sessie gehouden. Aan de hand van een aantal concrete vragen hebben we de deelnemers gevraagd om op zoek te gaan naar het antwoord en hardop te benoemen wat tijdens deze zoektocht opviel. De input wordt gebruikt voor de doorontwikkeling van de Gemeentezorgspiegel.

In het eerste kwartaal zijn in samenwerking met de VNG interviews gehouden met gemeenten. Tijdens de interviews hebben wij we samen met gemeenten onder andere onderzocht welke vraagstukken de gemeente aan de hand van data beantwoordt en welke dashboards van de Gemeentezorgspiegel hierin van toegevoegde waarde zijn. Wat we vaak hoorden, is het nut om best practices over het gebruik van de Gemeentezorgspiegel met elkaar te delen. We zijn drukdoende om meer best practises te achterhalen en te publiceren. Een aantal best practices is al beschikbaar en te vinden onder het kopje ‘Doe inspiratie op’ op www.vektis.nl/gemeentezorgspiegel. In de Gemeentezorgspiegel is daarnaast een tegel toegevoegd waarin wordt verwezen naar deze pagina.

Vektis heeft een bijdrage geleverd aan de Slimme Zorgestafette. In een interactieve sessie zijn de deelnemers meegenomen in de Gemeentezorgspiegel.


Bekijk hier de hele nieuwsbrief van april 2024.